TREND GÜNDEM
Aromsa, Wastespresso iş birliğiyle kahve atıklarını değerlendirerek çevreye katkıda bulunuyor. Bu iş birliği, kahve atıklarının geri dönüşümünü sağlayarak doğaya ve insana saygılı bir üretim sürecini destekliyor.
Yağlar, mutfakta hem lezzet katmak hem de yemekleri pişirmek için yaygın olarak kullanılır ve bu yağlar çeşitli tatlarla zenginleştirilebilir. Son yıllarda, aromalı yağlara olan talep artmış ve farklı tat profilleri popülerlik kazanmıştır.
Buzlu kahveler ilk zamanlarda sıcak mevsimler için soğuk bir içecek alternatifi olarak karşımıza çıkmaktaydı. Günümüzde ise bu içecek artık yıl boyunca birçok kahve tüketicisinin olmazsa olmazı haline gelmiştir.
Önemli kakao üretim bölgelerindeki seller, Batı Afrika'daki El Nino kuraklığı hammadde maliyetlerinin artmasına ve dolayısıyla çikolata fiyatlarının rekor seviyeye yükselmesine neden oldu.
Su, temel bir yaşam kaynağı olmanın ötesinde, günümüzde çeşitli sağlık ve yaşam tarzı trendlerinin de merkezinde yer alıyor.
Günümüzde dondurma her yaş grubuna hitap edecek çeşitli aromalar ve fonksiyonel nitelikler ile farklılaştırılarak karşımıza çıkmaktadır.
2021 yılında sanat ve kültür camiasına merhaba diyen Aromsa Genç Oda Orkestrası’nın 2023-2024 sezonu boyunca gerçekleştirdiği konser serileri, klasik müzik müdavimlerinden tam not alıyor.
Aromsa, İKSV tarafından bu sene 52.’si düzenlenen İstanbul Müzik Festivali’nin 21 Mayıs akşamı gerçekleşen açılış konserine, “Yüksek Katkıda Bulunan Gösteri Sponsoru” olarak destek verdi.
Dondurma, dünya çapında sevilen ve tüm yaş gruplarına hitap eden bir tatlıdır. Tüketici trendleri doğrultusunda dondurma kategorisi ürün yelpazesini her geçen gün genişletmektedir.
İçecek endüstrisi, artan çevresel kaygılara ve sürdürülebilir ürünlere yönelik tüketici talebine yanıt olarak önemli bir dönüşümle sürdürülebilirlik uygulamalarını benimsediğini göstermektedir.
Ar-Ge Merkezimiz, yenilikçi çözümler ve aroma sanayindeki ileri teknolojiler üzerine odaklanarak öne çıkmaktadır.
Gıda Endüstrisi döngüsel ekonominin teşvik edildiği önemli alanlardan biridir. Süt ve süt ürünleri de bu alanda öne çıkan bir gıda kategorisidir.
Herhangi bir sektör/üretimden çıkan atığın ileri dönüşümü amacıyla başka bir sektör/üretim için girdi olarak kullanımıdır. Böylece sürdürülebilir üretim ve ekonomiye katkı sağlanmış olur.
İş insanı, kimya mühendisi Murat Yasa'nın Kırmızı Tuğlalar adlı öz yaşam öyküsü, başlıca yedi bölümden oluşuyor. Yazar, kitabın ilk iki bölümünde aile kökenlerini ve gördüğü eğitimi, üçüncü bölümde meslek yaşamının ilk yıllarını anlatmaktadır.
Aromsa olarak, Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları’ndan biri olan toplumsal cinsiyet eşitliğine önem veriyor; kadın istihdamını teşvik eden politikalar izliyor ve karar alma mekanizmalarında kadınların yer almasını destekliyoruz.
Şekerleme, birçok alt kategorisiyle global perakende pazarında yaklaşık 69 milyar $’lık bir paya sahip. Kategorinin geleceğini belirleyecek trendler şu başlıklar altında toplanabilir.
Su, en geleneksel haliyle sadece canlılığı sürdürmenin ön koşulu olarak değerlendiriliyor. Ancak son yıllarda fonksiyonel içecek kategorisinin tamamlayıcısı değil odağına koyduğu bir öğe haline geldi, sıvı alımı hidrasyon tanımıyla başlı başına bir iddia olarak karşımıza çıkıyor.
Peki biz bu Yapay Zeka ile ne yapacağız? Bu soruya 2024 Dünya Ekonomik Forumu’ndaki Yapay Zeka (AI) ile ilgili oturumlardan çıkarımlarla cevap arayacağız.
Kendi kendini yöneten Aromsa sosyal kulüplerimiz yıllık faaliyet planları kapsamında; tiyatro, fotoğrafçılık, gezi, müzik ve kitap okuma gibi birçok etkinlik düzenlenmekte.
Yatırımlarımız geleceğin gıdaları, sanayimizle ilgili yeni hammaddelerin ve üretim metotlarının geliştirilmesi, çalışma arkadaşlarımızın iş ve iç huzurlarının sağlanması, dış pazarlara daha çok önem vermek üzerine olacak.
Süt ve sütlü ürünler kategorisi son yıllarda inovatif yaklaşımlar ve yenilikçi deneyimler ile karşımıza çıkmakta. Bu yıl çiçekler ve baharatlar ile zenginleştirilmiş ürünleri raflarda daha çok görmeyi bekliyoruz.
Baharat kelimesinin İngilizcesi olan “Spice” sözcüğü Latince “species” kelimesinden türemiş ve bir maddenin diğer ticareti yapılan maddelere göre olan değerini belirtmek için kullanılmıştır. .
EFQM Modeline göre bu yıl Türkiye Mükemmellik Büyük Ödülü’nü 650 puanı geçerek almaya hak kazanan Aromsa, 2019 yılında aldığı Türkiye Mükemmelik Ödülü’nün üzerine çıkarak Büyük Ödüle hak kazanmış oldu.
2022 yılı gıda sektöründe Ar-Ge’ye en fazla harcama yapan şirketler arasında geçen seneye göre bir sıra daha yükselerek 2. olduk.
Atıştırmalık ürün kategorilerine yeni ürün geliştirirken kullanılan en önemli konumlandırmalardan biri olan “Indulgent” tanımı her geçen gün değişip dönüşüyor.
Gıda kalite kontrolü sadece gıda zehirlenmelerinin oluşmasını engellemekle kalmaz, aynı zamanda tüketici memnuniyetini, marka itibarını ve şirket sonuçlarını da doğrudan etkiler.
Bu bölümde ChatGPT’nin yanıtlarının kalitesini artırmanın yollarına değineceğiz.
Aromsa, Sürdürülebilirlik Akademisi ve TÜGİS iş birliğinde, T.C. Tarım ve Orman Bakanlığı destekleriyle, bu yıl 9.’su düzenlenen Sürdürülebilir Gıda Zirvesi’ne bu yıl da ana sponsor oldu.
Yapay zeka uygulaması olan ChatGPT’ye aromalar ve gıda sektörü hakkında sormaya devam ettik ve bakın ne cevaplar aldık.
Aromsa, Meyve Suyu Endüstrisi Derneği (MEYED) tarafından düzenlenen ve sektörün uluslararası nitelikte en önemli yıllık buluşması olan uluslararası Juiceful Istanbul Summit’e bu yıl da ana sponsor oldu.
Vücudumuzun yağ tüketmeye ihtiyacı vardır, çünkü yağlar birçok önemli işlevi yerine getirir. Sağlıklı bir yaşam için birçok yağ türlerini diyetimizde bulundurmalıyız.
Ürün geliştirme, konumlandırma, kategori yönetimi gibi konularda da yenilikçi firmaların bazıları alt yapılarını oluşturma aşamasındayken bazıları da süreçlerine yapay zeka algoritmalarını çoktan adapte etti bile.
Tuzlu atıştırmalıklara çoğu zaman stresli zamanlarda yöneliriz. Tabi ki bunun bilimsel bir nedeni var. Tuzlu atıştırmalıklar aslında vücudunuzun stres seviyesini düşürmesine yardımcı olur.
Aromsa bu yıl TAİDER’in 6’ncısını gerçekleştirdiği Kuzey Yıldızı Aile Şirketlerinde Sürdürülebilirlik Programı’nda hem Büyük Ödülün sahibi oldu hem “çalışanlar” kategorisinin birinciliğini kazandı.
Doğa ve sağlık, günümüzün ve muhtemelen önümüzdeki yılların trendi haline geldikçe bütün içecek segmentlerinde insanların beklentilerinin sonuçlarını daha fazla görmeye başladık.
Aromsa Genel Müdürü Murat Yasa’nın hayatı, tecrübeleri ve azmiyle geçmişinden bugüne tarihi kronoloji içerisinde geçen, bize değerleri koruyarak da başarıya ulaşılabileceğini gösteren hikayesi Kırmızı Tuğlalar kitabında...
Tüketicilerde oluşan farkındalıkla birlikte, içeriğinde hormon, GDO ve sentetik yapıların yer almadığı ürünlere olan ilgi gitgide artıyor.
İhracatın Yıldızları Ödül Töreninde Lezzet Kimyasalları kategorisinde 3.’lük ödülüne layık görüldük.
Kahve kış aylarında, sıcak içimiyle içimizi ısıtırken, yaz aylarında ise serinletici ve ferahlatan etkisi ile karşımıza çıkmaktadır.
Dondurma, kategorisinde en sevilen tat profillerinden olma özelliğini koruyor. Nedenini aslında hepimiz biliyoruz. Dondurma kendimizi iyi hissetmemizi sağlıyor, yaz aylarında bizi serinletiyor.
İnovatif yaklaşımlarımız, ilham veren aroma uygulamalarımızla Djazagro 2023 Fuarı’nda yer aldık.
2. Kuşak Temsilcimiz Melis Yasa Aytaman Women in Life Etkinliği’nde konuştu.
Aromsa, bu sene 6.’sı düzenlenen Taider Kuzey Yıldızı Aile Şirketlerinde Sürdürülebilirlik Programı’nın 13 Nisan’da gerçekleşen ödül töreninde, 2 ödül birden kazandı.
Son yıllarda gıda endüstrisi, meyve suları da dahil olmak üzere başta sağlık olmak üzere çeşitli fonksiyonel fayda iddiaları sunan gıdaların geliştirilmesine olan ilgisini artırmıştır.
Aromsa Genel Müdürü Murat Yasa, zorlu yollardan başarıya giden yaşam öyküsünü ve Aromsa’nın zirve yolculuğunu “Kırmızı Tuğlalar” isimli otobiyografi kitabında kaleme aldı.
Dünya genelinde organik ve doğal vurgusu yapılan bitkisel ürünler ile zenginleştirilmiş et ürünleri ve geleneksel tadı vurgulayan et ürünleri artış trendi göstermiştir.
Happy Place to Work - Türkiye'nin En Mutlu İşyerleri 2023 araştırmasında “Gıda Aromaları” sektöründe “Türkiye’nin En Mutlu İş Yeri” ödülünün sahibi olduk.
Aromsa Yönetim Kurulu Üyesi ve İkinci Kuşak Temsilcisi Melis Yasa Aytaman, Ekonomist Dergisi'nde fonksiyonel gıda aromaları hakkında gelişmeleri paylaştı.
Aromsa Genel Müdürü Murat Yasa, zorlu yollardan başarıya giden yaşam öyküsünü ve Aromsa’nın zirve yolculuğunu “Kırmızı Tuğlalar” isimli otobiyografi kitabında kaleme aldı.
Günümüzde her ne kadar hijyen konusunda bilgi seviyesi göreceli yükselmiş olsa da, doğal kaynaklarda yaşanan sorunlar nedeniyle en temel hijyen ihtiyaçlarına erişimde güçlükler olabilmektedir.
Peynir hem beslenme alışkanlığımızda önemli bir yeri olması, hem de yüksek besleyicilik değerine sahip olması nedenleri ile tüketimi yüksek olan bir kategoridir.
Aromsa Genel Müdürü Murat Yasa, yaşam öyküsünü ve Aromsa’nın zirve yolculuğunu “Kırmızı Tuğlalar” isimli kitabında kaleme aldı.
TAİDER Kuzey Yıldızı Aile Şirketlerinde Sürdürülebilirlik Programı’nda Büyük Ödül ile onurlandırıldık.
Hangi tür içeceği konu edersek edelim öncelikli vurgu ve temel fayda unsuru, hidrasyon terimi olacaktır.
Çikolata kategorisinde öne çıkan konular arasında “keyif ve haz” her zaman ilk sırada.
Yapılan araştırmalar gösteriyor ki tükettiğimiz ürünler zihinsel ve ruhsal sağlığımızı doğrudan etkiliyor.
Çevre duyarlılığı ve sürdürülebilirlik bilinci her geçen gün artan bir ilgi görecektir.
Dünyada şeker vergilerinin tüketicilerin satın alma tercihleri üzerinde yaptığı değişimler.
Happy Place to Work Türkiye'nin En Mutlu İş Yerleri Ödülü'nün sahibi olduk.
Aromsa Genel Müdürü Murat Yasa 2023 yılı öngörülerini paylaştı.
Bitki bazlı ürünlere yönelim son yıllarda hızlı bir şekilde artış göstermektedir.
Aromsa Genel Müdürü Murat Yasa 2022 değerlendirmelerini paylaştı.
15. Sektörel Performans Değerlendirme Ödülleri'nde "Büyük Ölçekli İşletme Ödülü" aldık.
Baharatları aroma verici özellikleri açısından bu denli eşsiz kılan bileşenler nelerdir?
Tüketicilerin doğal ve sade içerik talepleri temiz etiket kavramıyla karşılık buluyor.
Aromsa, 8.’si düzenlenen Sürdürülebilir Gıda Zirvesi’ne bu yıl da ana sponsor oldu.
Aromsa, sektörün en önemli yıllık buluşması Juiceful Istanbul Summit’e ana sponsor oldu
Küresel gıda güvenliği üç tahıla bağlı: buğday, pirinç ve mısır
Gıda ürünlerinin güvenliği, insan sağlığı için öncelikli konuların başında gelir.
Şekerleme Sektöründe Yeni Trendler ve Fonksiyonel Çözümler Semineri'ne sponsor olduk.
Tüketiciler artık kendilerine benzersiz deneyimler sunan ürünleri tercih ediyor.
Cihat Aşkın’ın sanat yönetmenliği ve çalıştırıcılığında sanat hayatına devam eden “İstanbul Genç Oda Orkestrası”nın destekçisi olduk.
14. Uluslararası ISNFF Konferansı’nda Aromsa olarak yer aldık.
Avrupa Aroma ve Esans Üreticileri Derneği Genel Kurulu 30 Eylül 2022 Cuma günü gerçekleşti.
Kahve hayatımızda önemli bir konumlandırmaya sahiptir.
Aromsa olarak içecekte fonksiyonelliğe lezzet katıyoruz.
Nörobilim, tüketici davranışlarına dair inançları sarsmaya devam ediyor.
Bu yıl ilk kez düzenlenen Adalar Lavanta Günleri’nin ana sponsoru olduk.
Aromsa, 2021 Ar-Ge harcaması en yüksek gıda şirketleri arasında 3. sırada yer aldı.
Dondurma, yeterli ve dengeli beslenme için tercih edilebilirliği yüksek bir ürün grubudur.
Sürdürülebilirlik ve Ar-Ge, geleceği şekillendirecek faktörler arasında yer alıyor.
Pandemi; yiyecek - içecek tercihlerimize kadar her alanda bakış açımızı yeniden şekillendirdi.
Amacımız Aromsa’yı bir dünya markası yapmak.
Pandemi süreci ile birlikte bağışıklık sistemini güçlendiren gıdalara olan ilgi artmıştır.
Aromsa Genel Müdürü Murat Yasa ile yurt dışı yatırımlarını ve yol haritalarını konuştuk.
2021 yılında da sektörümüzde İKMİB İhracatın Yıldızları Ödülünü almaktan gurur ve mutluluk duyuyoruz.
Gulfood Manufacturing 2022 Fuarı’ndaki Aromsa standında bu yıl da lezzet vardı.
Nörobilim, nöronların ve nöral devrelerin temel özelliklerini anlamayı hedefleyen bir bilim dalı.
Pazarın 2025 yılında 222,4 milyar $’a ulaşacağı öngörülüyor.
Murat Yasa gıda sektörünün yılı öngörülerini paylaştı.
Bitki bazlı süt ürünleri, bazı tüketiciler için önemli bir besin grubu haline geldi.
Bir tüketici olarak Z kuşağı beklentileri nelerdir?
Gıdaların lezzetinin algılanması çok karmaşık bir süreçtir.
Aromalı sütler imajını yenileyen ürünleri kategoriye dahil etmektedir.
Aromsa Tedarik Zinciri Güçlendirme Programı 24 Kasım 2021 Çarşamba günü başlıyor.
Aromsa, Toplam Kalite Yönetiminde, EFQM Modeli'nin gerekliliklerini yerine getirmektedir.
Pandemi sebebi ile uygulanan karantinalar evde yemek pişirme alışkanlığını artırdı.
Gıda maddelerinin ambalajlanması; gıdanın tüketiciye güvenilir şekilde ulaşmasını sağlar.
Aromsa, Turkishtime Türkiye tarafından düzenlenen 2020 yılı “Ar-Ge 250, Türkiye’nin...
Günümüz tüketicileri sağlık bilincine giderek daha fazla önem veriyor.
Bir içeceğin vaat ettikleri içecek tercihini belirleyen bir unsur haline gelmiştir.
COVİD-19 salgınının, insanların beslenme alışkanlıkları üzerinde önemli etkileri olmuştur.
Süt ve süt ürünleri, sağlık ve besleyici özellikler açısından önemli bir kategoridir.
Güvenli gıdaya erişim ve insan sağlığına olan etkileri tartışma gerektirmeyen bir konudur.
Aromsa olarak dondurma için zengin tat alternatifleri oluşturuyoruz.
Melis Yasa Aytaman’ın, TAİDER İş'te Aile Dergisi’nde yayınlanan röportajı.
Aromsa Yönetim Kurulu Üyesi Melis Yasa Aytaman, 2021 gıda sektörünü değerlendirdi.
Aromsa yeni binası ile bir LEED Platin Sertifikası daha aldı.
Yaratıcı lezzet ortağı Aromsa’da çalışanların yarısı kadınlardan oluşuyor.
Covid-19’un hayatımıza girmesi ile bir çok alışkanlığımız değişti.
Çikolata ve şekerleme kategorileri, dinamiğini mutluluk vermekten alıyor.
Dünyada ve Türkiye’de unlu mamulleri gelecekte neler bekliyor?
Aromsa Yönetim Kurulu Başkanı Murat Yasa,2020 yılını değerlendirdi.
Çocuklara yönelik ürün geliştirme oldukça kritik bir konu haline geliyor.
6. Sürdürülebilir Gıda Zirvesi’ne ana sponsor olarak katıldık.
Aromsa pandemi sürecinde de önce insan dedi.
Pandemi ile birlikte çikolata ve şekerleme sektörünü değerlendirdik.
Dondurma kategorisi inovatif ürünler ile kendini sürekli yenileyen bir kategoridir.
"Süt ve Süt Ürünleri" bu sektörün en önemli kategorilerinden biri.
İçeceklerde ürün içerikleri önümüzdeki on yıl içinde gelişmeye devam edecek.
Sağlıklı ve güvenli ambalajlarda sunulan güvenli gıdalar tüketicilerin ilk tercihi.
"Süt ve Süt Ürünleri" bu sektörün en önemli kategorilerinden biri.
Ödül, Birlikte Başarmanın Gücünü ve Hazzını Yaşattı
Aromsa, LEED (Enerji ve Çevre Dostu Tasarımda Liderlik) ile ödüllendirilmiştir.
Güncel sorunlara çözümler: Toplumsal Cinsiyet Eşitliği ve Kapsayıcılık
Başarılı biçimde yönetilen ve kaliteyi içselleştirmiş kurumlara verilen, iş dünyasında
Latince ismi Camellia sinensis olan ve bir asırlık ömre sahip bulunan çay bitkisi
Atıştırmalık sektöründeki global trendlerin oluşumunda Avrupa ve Amerika sürücü
Aromsa firmasının Kurucusu ve Genel Müdürü Sayın Murat Yasa ve firmanın
Gıda sektöründe en çok kullanılan sıvı yağlar zeytinyağı, ayçiçek yağı, mısır ve
Türkiye’nin aroma ve sos üretiminde öncü kuruluşlarından Aromsa
Havaların ısınması ile birlikte iç ısıtan sıcak içeceklerden soğuk içeceklere
Aromsa Satış, Pazarlama ve Ar-Ge’den Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı,
Tüm yiyecek sektörü, bir kategorideki trendin bir başka kategoriyi etkilediği, kategoriler arası
Aglomerasyon biz mühendislerin keşfettiği bir proses değildir. Bu proses diğer canlılar
Gıda, insan hayatı için gerekli olan en önemli bileşenlerden birini oluşturmaktadır
Türkiye’nin aroma ve sos üretiminde lider şirketi olan ve aynı zamanda dünyanın
Dünya’da 165 milyar dolar olan şekerleme pazarının önümüzdeki 5 sene içinde
Dünya genelinde unlu mamuller pazarı 500 milyar $ ile toplam gıda pazarında
Hızlı ve yoğun yaşam tarzımız, beslenme alışkanlıklarımızı değiştirmekte, bu durum
Dünya genelinde unlu mamüller pazarı 500 milyar $ ile toplam gıda pazarında
Başlıca ürünler süt, yoğurt ve peynirdir ve genellikle inek sütü kullanılır.
25-28 Şubat 2019 tarihleri arasında Cezayir’de SAFEX Expo Parkı’nda
Aromsa, Deloitte Private tarafından Türkiye’de ilk kez hayata geçirilen
İstanbul Filarmoni Derneği’nin “Genç Müzisyenleri Destekleme Fonu”
6-8 Kasım 2018 tarihleri arasında düzenlenen Dubai Uluslararası Gıda Fuarı
6 Ekim 2018 tarihinde, Aromsa Gezi Kulübü'nün düzenlediği Göynük gezisinde
21-23 Eylül 2018 tarihleri arasında Almanya’nın Dortmund şehrinde düzenlenen
Takviye edici gıdalar ve içecekler, günümüz şartlarında normal beslenmeyi takviye etmek, daha enerjik hissetmek
Artan dünya nüfusu ile birlikte, beslenme, gıdanın adil dağılımı, yüksek gıda israfı, güvenli su kaynağının azlığı
Milkshake ve smoothie, sütü ve meyveleri daha eğlenceli bir şekilde tüketmek için tercih edilen son yıllarda oldukça
Tüketicilerin bilinçlenmesi, sağlıklı ve temiz etiketli ürünlere olan talebin artması, çikolata ve şekerleme sektöründe
Dünya gıda sektörü, nüfusun ve buna bağlı olarak gıda talebinin artışı ile büyümeye devam etmektedir. Gıda üretimi
Tarih boyunca insanoğlu, kendini ve çevresini geliştirmek için sürekli bir arayış içindedir. Bu arayış
14 Temmuz 2018’de Aromsa Gezi Kulübü'nün düzenlediği doğa yürüyüşünde çalışanlarımız Erikli Yaylası’nda
Su, protein, karbonhidrat, vitamin ve mineraller gibi yağlar da vücudumuzun gereksinimi olan temel besin öğelerinden
Su, yaşamın sürdürülebilmesi için vücuda alınması zorunlu olan bir maddedir. İçecekler canlıların
Dondurma, sütün çeşitli ilaveler ile zenginleştirilerek hazırlanması ve dondurulmasıyla elde edilen bir süt
Türkiye ekonomisinin önemli bir parçası olan gıda ve içecek sektörü, tüm üretimin %20’sini oluşturmaktadır. Türkiye nüfusunun
4 Mayıs 2018 tarihinde Wyndham Grand İstanbul Kalamış Marina Hotel’de Çağdaş Kimya ile birlikte
Günümüzün aktif ve modern yaşam tarzı, tüketicilerin beslenme alışkanlıklarının hızla değişmesine
Günümüzde hızla değişen beslenme ihtiyaçları gıda taleplerinin de çeşitlenmesine neden olmaktadır. Artık tüketiciler
Gelişen teknolojik koşullar ve tüketicilerin alternatif arayışı, üreticileri süt ve sütlü ürünlerde
Aromsa A.Ş. Tatlı Ar-ge Müdürü Melis Ayabakan’dan, şirket olarak fırıncılık ürünleri ve pastacılık sektörüne yönelik
Aromsa’nın sahibi Murat Yasa, ofisini, hikayesini bana ve sizlere açtı, paylaştı. Şimdi gelin, 1950 yılında başlayan tecrübe, onur ve başarı dolu bir hayatın hikayesine konuk olalım.
SPONSORLUK VE ETKİNLİKLER
2. Kuşak Temsilcimiz Melis Yasa Aytaman Women in Life Etkinliği’nde Konuştu
Haziran 2023
Detaylı BilgiŞekerleme Sektöründe Yeni Trendler ve Fonksiyonel Çözümler Seminerine Sponsor Olduk
Ekim 2022
Detaylı BilgiDoğal kaynaklarımızı koruyor ve devamlılıklarını sağlıyoruz.
2. Sürdürülebilirlik Raporumuzu İnceleyinAromalı Lezzet Deneyimleri ve Workshop’lar gerçekleştirdiğimiz Remzet Hanım’ın Mutfağı Hikayesini Murat Yasa ve Melis Yasa Aytaman’dan dinleyin.
Videoyu İzlemek İçin TıklayınGÜNCEL ÖDÜLLER
Kilometre Taşlarımızı Keşfedin
Kurulduğu günden bugüne kadar sürdürülebilirlik ilkesi ile hareket eden Aromsa, yurt içinde olduğu kadar yurt dışında da yaptığı yatırımlarla sektöre yön vermeye devam ediyor.
Detaylı BilgiKalite Yolculuğumuzu Keşfedin
Kalite yolculuğumuzu keşfedebilir ve bu yolculukta kazandığımız ödülleri, aldığımız belge ve sertifikalarımızı inceleyebilirsiniz.
Detaylı Bilgi